ArrayBehandlingarArrayNaprapatArrayförmånsportalArrayBoka tid

När dras pengarna från min friskvård?

Din friskvårdspott regleras den dagen du lägger ett köp i din förmånsportal. För att nyttja ex 2021 års pengar behöver du lägga ett köp senast sista december 2021. Du kan sedan komma på behandling under 2022.

 

Behöver jag besöka er efter ett köp?

Din orderbekräftelse är din digitala värdehandling (kvitto) , spara det i din inkorg. 6 Månaders giltighetstid gäller på alla köp, det finns inget krav på tidsbokning i anslutning till ditt köp.

 

Behöver jag göra ett utlägg?

Nej, köp som genomförs online faktureras mot din arbetsgivare.

 

Hur lägger jag ett köp?

Logga in i din förmånsportal , i de flesta portalerna kan du logga in med BankID. Under friskvård hittar du oss & vårt utbud av behandlingar, klicka på beställ för att lägga ett köp.

 

Kan någon annan använda sig av mitt köp?

Nej. Ditt köp kan inte hämtas ut av andre part.

 

Hur vet jag att köpet gått igenom?

När ditt köp gått igenom skickas en orderbekräftelse via mejl adresserat från din förmånsportal. I orderbekräftelsen finns information om vilket bolag du handlat hos , vilken tjänst du handlat , pris på tjänsten och längre ner i orderbekräftelsen finns datum för köp.

 

Hur bokar jag tid för massage?

När du är redo för att komma på behandling bokar du enklast din tid via vår hemsida genom att klicka på boka tid. Välj betala på plats vid tidsbokning.

 

Behöver jag ange något meddelande vid bokning?

Nej.

 

Vad händer om jag ombokar eller avbokar min tidsbokning?

Ditt köp påverkas inte av ombokning/avbokning så länge det sker senast dagen innan din bokade tid.

 

Hur ombokar / avbokar jag en tid för massage?

Du kan hantera din egen tidsbokning för massage via bokningsbekräftelsen du fått från bokadirekt (skickas via mejl).

 

Boka tid